
Prekių pirkimas
Užsakymas laikomas įvykdytu, kai prekės yra išsiunčiamos Pirkėjui. Pardavėjas atsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką kartu su suformuota PVM sąskaita faktūra, kuriuo patvirtina, kad užsakymas yra įvykdytas.
Jeigu Pirkėjas apmokėjo užsakymą ir negavo netelpagalvoj.lt el. laiško, rekomenduojame pasitikrinti „Spam“ (šlamšto) skyrelį, jei ir „Spam“ (šlamšto) skyrelyje neradote, prašome informuoti mus el. Paštu indre@netelpagalvoj.lt
Suformuoto ir apmokėto prekių užsakymo anuliavimas ar koregavimas nėra galimas.
Pristatymas
Pristatymo DPD, Ominva, LP Express paštomatais kaina 3 Eur.
Nemokamas pristatymas Lietuvoje, perkant už 60 eur ir daugiau.
Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame siuntų taške ar terminale. Skirtingų siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. Prekes iš siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. Atsiimdami siuntą siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą.
Grąžinimas
1. Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.1. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:
1.1.1 kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
1.1.2. kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
2. Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo el. paštu indre@netelpagalvoj.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį.
3. Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
4. Atsisakydamas sutarties (grąžindamas prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui.
5. Prekės pakeičiamos arba už jas sumokėti pinigai Pirkėjui į jo sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
6. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui.